Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

ΕΣΥ "ΝΟΡΜΑΛ"; ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!

Αλήθεια, έχεις καταλάβει πόσο ξεχωριστός είσαι;
Πόσο επηρεάζεις όποιον βρεθεί, έστω και για λίγο δίπλα σου;
Ό,τι πεις, ό,τι κάνεις, αυτόματα γίνεται το "σωστό!"


Είναι ίσως που όλοι ξέρουν πως ό,τι πεις το 'χεις ψάξει καλά...
και ό,τι δεν ξέρεις θα ρωτήσεις και θα το μάθεις με τη δίψα μικρού παιδιού!
Μπορεί πάλι, απλά να είναι αυτό που εκπέμπεις.
Η προσωπικότητά σου...
αυτή η λάμψη που τραβάει τις πεταλούδες.
Αυτή που μας κάνει όλους να θέλουμε να σου γίνουμε αρεστοί.
Αυτή που μας κάνει ευτυχισμένους όταν μας χαρίσεις έστω και μια ματιά.
Ακόμα και όσοι δε θέλουν να το παραδεχτούν αλλά έχουν βρεθεί στο δρόμο σου έχουν το στίγμα σου.
Κι εγώ μέσα σ' αυτούς...
Δεν υπήρχε ούτε ένα μικρό πραγματάκι που μάζεψα, μία κούτα που έφτιαξα, που να μην προσπάθησα ν' αφουγκραστώ τη φωνή σου να μου λέει πώς θα το κάνω καλύτερα.
Δεν πέρασε στιγμή να μη σκεφτώ πως τα βλέπεις...
να μη σκεφτώ πως θα 'θελα να τα βλέπεις...
νομίζω πως θα ήσουν ικανοποιημένος.
Ένα χρόνο περίπου πριν μου είχες πει για το λαστιχάκι στο χέρι μου και ακόμα δεν μπορώ να το βάλω! Εσύ ούτε που θα το θυμάσαι!
Είναι ευτυχία να βρεθείς στο δρόμο κάποιου.
Όσοι ανήκουμε σ' αυτούς είμαστε πραγματικά ευλογημένοι.
Μας έχεις κάνει καλύτερους.
Όχι αγοράκι μου! Μην αφήσεις ούτε για μια στιγμή τον εαυτό σου να πιστέψει πως είσαι "νορμάλ"!
Είσαι απλά Μ Ο Ν Α Δ Ι Κ Ο Σ ! ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια: