Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ...

Σ' ευχαριστώ γιατί
νιώθω δεν είμαι μόνη
ακόμα και τα βράδια
που τα τρώει η σκόνη.


Σ' ευχαριστώ γιατί
μπήκες στη ζωή μου
ξαφνικά κι ανέλπιστα
και είδες την ψυχή μου.

Σ' ευχαριστώ γιατί
πίστεψες σε μένα
και μ' έκανες να εμπιστευτώ
κι εγώ μαζί με σένα.

Σ' ευχαριστώ που είσαι εκεί
όταν τα φώτα σβήνουν,
κι ακούω ψίθυρο στ' αυτί:
"κουράγιο! όλα θα γίνουν!"

Σ' ευχαριστώ που μου 'δειξες
τα χρόνια κι αν περάσουν
πως η φιλία είν' αυτό
που όλα τα νικάει.
Μπορεί αν θέλει να σταθεί
σ' όλα τα δύσκολα στη γη
και να χαμογελάει.

Σ' ευχαριστώ που έμεινες
ακόμα κι όταν φύγαν
όλα τριγύρω που 'χτισα
σε μια στιγμή. - Πού πήγαν;

Σ' ευχαριστώ που είσαι εδώ
και μου κρατάς το χέρι
και ξέρω πως στα δύσκολα
θα έχω ένα αστέρι!

Σ' ευχαριστώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: