Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ

ποιον κοροϊδεύω;
δεν πρόκειται να σε ξανακούσω ποτέ.
η φωνή σου θα 'ναι το μόνο πράγμα που ξεχνώ.
ούτε να φύγω πρόκειται.
εκεί, στα σκαλιά σου θα με καλύψει το χιόνι...


όταν μου 'χες πει πως δεν μπορώ,
σου 'πα "χωρίς εμένα".
Από τότε που θυμάμαι, μόνη.
Το αποζητούσα.
Περίεργες σκέψεις, περίεργα λόγια...
έμαθα να μιλώ μόνο με μένα.
σε σένα ένιωσα πως μπορώ να πω.
δεν ήθελες...
και προσπαθούσα να σ' ακούσω...
να σε νιώσω.
Για να νιώθω επιτέλους πως δεν είμαι μόνη.
Και τώρα πώς να γυρίσω πίσω;
Δεν μπορώ.
Με άφησα εκεί, δίπλα σου.
Ποιον κοροϊδεύω πως θα φύγω;
Πού να πάω;
Τώρα νιώθω τι σημαίνει μοναξιά.
Τώρα πια δεν έχω κανέναν.
Ούτε εμένα.
Και δεν μπορώ...
Συγγνώμη καρδούλες μου, αλλά δεν μπορώ.
Όπου κι αν πάω, στα σκαλιά του θα πεθαίνω.
Δεν μπορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: