Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

"ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ!"

Μα τι όνειρα θα 'κανες
αν δεν ήμουν στο πλάι σου
κι αν τις νύχτες δεν άπλωνα
την καρδιά μου για μαξιλάρι σου;

Αν σκιά σου δεν ήμουνα
που ποτέ δεν κοιμάται;
Μα τι όνειρα θα 'κανες
σ' έναν κόσμο που δε σε λυπάται;


"Εξαρτάται!" μου λες.
"Εξαρτάται!"

Μα τι όνειρα θα 'κανες
αν δεν ήμουν ο πόθος σου
κι αν τις νύχτες δεν άναβα σα φωτιά

να σκοτώνω το φόβο σου;

Αν σκιά σου δεν ήμουνα
και καρδιά που δε φοβάται;
Μα τι όνειρα θα 'κανες
σ' έναν κόσμο που δε σε λυπάται;

"Εξαρτάται!" μου λες.

"Εξαρτάται!"

Μα τι όνειρα θα 'κανες
αν δεν ήσουνα πλάι μου
κι αν τις λέξεις δε σκλάβωνα
μοναχά να σε λέω "Αγάπη μου!";

Αν δεν ήμουν ο δρόμος σου
και καρδιά που κοιμάται...
μα τι όνειρα θα 'κανες
σ' έναν κόσμο που δε σε λυπάται;


"Εξαρτάται!" μου λες.
"Εξαρτάται!"


Ανδρέας Νεοφυτίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: